MijnKompas.online | Benefits-4U
085 105 2043
Home Onze partners MijnKompas.online

MijnKompas.online

MijnKompas.online geeft inzicht en overzicht, altijd en overal in de financiƫn van uw medewerkers, nu en in de toekomst!

Met MijnKompas.online creëert u vanuit goed werkgeverschap financieel bewustzijn bij uw medewerkers. Financiële rust heeft een positieve invloed op de mentale weerbaarheid van uw medewerkers. Bovendien biedt MijnKompas.online uw medewerkers de mogelijkheid om desgewenst gebruik te maken van onze bespaarproducten en servicediensten.

Hoe werkt het?

Inzicht en overzicht, altijd en overal, nu en in de toekomst! Dit alles in een handomdraai. MijnKompas.online is een financieel dashboard, waarin alle belangrijke wettelijke regelingen voortdurend worden geüpdatet. Bij het invoeren van de basisgegevens (namen, geboortedata, maandelijkse inkomsten en uitgaven, enzovoort) worden uw medewerkers stap voor stap door het dashboard geleid. Met een DigiD-code bij de hand kunnen pensioengegevens snel en eenvoudig worden ingevuld. Eventuele wijzigingen in de basisgegevens kunnen op ieder moment, vrij eenvoudig worden aangepast. U beschikt als werkgever over een eigen werkgeversportaal, waarmee u (collectieve) werkgeversregelingen en personeelsdocumenten kunt uploaden in het dashboard van uw medewerkers. Bijkomstig voordeel is dat u nadien, alles wat u uploadt, via uw eigen werkgeversportaal kunt inzien. Dit geldt uiteraard niet voor de gegevens die uw medewerkers zelf hebben ingevoerd. Kortom, uw medewerkers hebben altijd en overal zicht op hun inkomsten en uitgaven van nu en later en bewaren al hun persoonlijke en financiële documenten op een veilige, digitale plaats. Tot slot beschikt MijnKompas.online over handige communicatietools.  

Nieuwsgierig? Bekijk onze demo. Bekijk ook onze animatie onderaan deze pagina.

Uw voordelen op een rij

Met MijnKompas.online...

  • creëert u financieel bewustzijn bij uw medewerkers, voor nu en in de toekomst;
  • biedt u uw medewerkers desgwenst deskundige ondersteuning en bespaarmogelijkheden aan;
  • beschikt u over een eigen werkgeversportaal waarmee uw uw medewerkers o.a. kunt informeren over collectieve regelingen, arbeidsvoorwaarden en pensioenvraagstukken;
  • biedt u uw medewerkers een digitale verzamelplaats aan voor al hun persoonlijke documenten, o.a. op het gebied van financiën, HRM, gezondheid, re-integratie, enzovoort;
  • kunt u via uw eigen werkgeversportaal de door u geüploade documenten inzien;
  • geeft u uw medewerkers op ieder gewenst moment, waar dan ook, inzicht in al datgene wat u van uw medewerkers onder zich heeft (AVG - privacywetgeving);
  • Kunt u via handige communicatietools gemakkelijk met uw medewerkers communiceren.

Inloggen MijnKompas.online

Contact

Dit is MijnKompas.online